20 February 2012

rada do života

Jakožto nikdy se nepozvracející člověk(teda aspoň po chlastu) sem si nejspíš vsugerovala že sem prostě odolná a že mě nic neporazí, ale opak je pravdou. 
Obě bitchky sme se vypravily na maturák samozřejmě ne už náš a proto sme se těšily jak malí parchanti.
Ale jak řekla 1bitch: EPIC FAIL....vše se posralo a to totálně. Nejen že sme vyrazily o hodinu dřív(samozřejmě sme to nevědely), nu což tak si zajdem na pivko. Smůla neměly sme občanky, a tedy i přesto že vypadáme jak dvě "kurvy", nalito nám nebylo.
Rozhodly sme se že si pro ně zajdem no spíš zaběhnem protože lilo a my nechtěly aby se naše pečlivě nečesané chrouny ani trochu zmáčely, už tak vypadaj jako potkaní ocasy.
Občanky byly uloženy do party kabelek a zbýval ještě čas do doby než jel další bus. A čím jiným jsme vyplnily čas než dopitím půlky flašky našeho milovaného(do té doby) absinthu..........podotýkám během deseti minut.
Od tý chvíle jen záblesky.
Poblila sem se hned na začátku, takže sme neviděly nic z nástupu, čili nemůžem kritizovat šaty ostatních.
Prej sem zblila celej záchod v místim kulturáku a to tak že když bylo poté třeba byl vždy volný, dále sem všechny osočila z toho že jsou sráči a taky sem dělala jednu věc kterou nikdy nedělám, brečela sem. No hnus....
Ale mezi stavy totálního zoufalství a blitím si do spoďárů sem i trsala. To že ze mě táhnou zvratky sem vůbec neřešila.
Tadá.........velká pointa. Nikdy do sebe nenalijte čtvrtku absinthu během deseti minut a rada navíc nikdy nekombinujte, TOTO
A TOTO                                                                  +
PROTOŽE SE TO ROVNÁ                                      =



5 comments:

  1. posledni obrazek je moc peknej

    ReplyDelete
  2. http://1.bp.blogspot.com/-7sj030vOVxw/T0P4bN5qs3I/AAAAAAAACJI/7bu0YyaVGhg/s640/100_7407.JPG

    :)))

    ReplyDelete
  3. Krásná příhoda!!

    To PAG - krásná obálka!! Důkaz že koničivy dodržely slovo. Dneska jsem s manželkou kouknul na kousek zaslaného filmu a čéče, dostala mě hláška, když jistý šlechtic stříkal mrdku do xichtu jedný selky. Bylo to nějak takhle: " AAAA EEEE AAAAhhhhhh, jo, konečně panský spermat spatřil světlo světa AAAhhhh..." Prdel jak cyp :-)

    ReplyDelete
  4. myslim ze to nazval primo kralovskym spermatem

    ReplyDelete
  5. Hele je to možný. Já jak jsem se tomu tlemil tak jsem to možná neslyšel pořádně. Na péčko jsem s dabingem nikdy nekoukal. Asi bych to měl změnit :-)

    ReplyDelete